Wednesday, January 6, 2010

Murid-Murid Kelas Aku PPKI 1

Hau Lu Shong yang agak slow bila disuruh buat kerja, kena bertegas sedikit baru dia hendak buat kerja

Mohd Azfar, muka dia mengingatkan aku kepada kawan sekolah aku masa form 1 hingga form 5... memang sebijik ha ha
Cheng Geak Yin, dia ni sebenarnya sudah ditempatkan dikelas inklusif tetapi sayangnya dia buat hal , x mahu ambil peperiksaan PMR, jadi dia ditempatkan semula di kelas pendidikan khas

Mohd Fahme , pada pandangan pertama, korang nampak budak ni normal sahaja tetapi sebenarnya ABC pun dia masih belum kenal

Mohd Ariff , yang boleh diharap dalam soal berkebun, rajin menolong cikgu tetapi dalam pelajaran masih banyak kelemahan


Ummi Kalsom ni jenis agak pemalu dengan cikgu tetapi dengan kawan-kawan kadang dia bergurau hingga tak ingat dunia
Heng Chia Mei , yang kuat bergurau dengan kawan-kawan tetapi bab belajar ni masih banyak kelemahan.... satu cabaran kepada aku untuk mengatasinya

Tan Sin Yen , juga seorang yang pemalu



Lean Kok Jong , jenis yang agak slow bila buat kerja tapi kalo bab bersembang memang tak putus-putus ideanya ha ha
Teoh Yee Xian , yang suka membaca komik, suka mengadu kepada guru dia letih hendak tidur... InsyaAllah lepas ni dia akan letih lagi.... tunggu dan lihat saja




Kebanyakan mereka ni terdiri daripada kategori slow learner. So far syukur alhamdulillah... senang dikawal mereka ni... cuma bising memang tak dapat dielakkkan tapi masing dapat dikawal.... InsyaAllah . Next time aku akan post gambar murid-murid lain yang aku ajar yang terdiri daripada pelbagai kategori masalah pembelajaran yang lain






















































































































0 comments: