Thursday, January 7, 2010

Kawasan kebun yang perlu aku majukan

Batas pertama yang dicangkul pada hari ini.... kira oklah sebagai permulaan dan pembakar semangat untuk langkah seterusnya


Anak murid aku tengah tanam pokok-pokok sebagai hiasan

Siapa kata tak boleh berkebun sambil pakai tie??? Tengok, anak murid aku yang istimewa ini telah buktikan kenyataan itu salah

Antara murid dan guru yang membantu aku..... biasalah guru perempuan mesti nak tanam pokok bunga sebagai pokok hiasan....


Kawasan kebun yang banyak lagi perlu di majukan



Projek lama kebun di sekolah aku ialah taman herba berdasarkan arahan dari pengetua sebelum ni.. Namun projek itu nampaknya kurang menjadi...... jadi cadangan seterusnya ialah Projek Kebun dalam Taman... Tanaman yang dirancang untuk ditanam adalah seperti cili..... InsyaAllah dengan bantuan dari guru lain n murid-murid PPKI yang lain.... aku akan berusaha sedaya supaya projek ini akan berjaya

2 comments:

Unknown said...

assalammualaikom...

tahniah leman... ada penemuan atau tip2 baru jangan lupa kami di sini.... tahniah kerana telah memulakan sesuatu yang pasti memberi pembelajaran sepanjang hayat kepada murid...

LEMAN said...

waalaikumsalam... InsyaAllah tp projek aku kecik je.... mana blh lawan otai macam hang ha ha... InsyaAllah kalau ada tip2 dan penemuan.... aku x lupa PPKI SKPU3 .... semoga terus success

p/s tak ada cikgu baru ka kat sana?? ha ha