Thursday, October 29, 2009

Seminar Intergriti Warga Pendidik


Kerja-kerja penyediaan huruf untuk backdrop dalam kelas

Naza bertugas sebagai tukang cat huruf untuk backdrop

Makan dulu setelah penat membuat huruf-huruf untuk backdrop

Kerja-kerja memasang backdrop pada petang Rabu 28 0ktober 2009

Backdrop selesai dipasang pada petang Rabu 28 oktober 2009

Aku bergambar bersama Mai dan Ina, classmate aku

Keadaan dewan kosong sebelum kehadiran peserta

Pengerusi majlis, Nurulhuda bt Mohd Hatar

Pembaca doa yang diimport dari kelas Pemulihan Khas K2.15, Azmy bin Othman

Pembaca ikrar, Cikgu Hariz yang tiba-tiba bertukar serius, selalu dia ni jenis yang happy go lucky

Tetamu=tetamu VVIP

Peserta-peserta seminar

Rehat sebentar sebelum upacara penutup

Upacara penutup, nyanyian lagu IPGM
Gambar kenangan kelas bersama Puan Halimah, Pensyarah Ilmu Pendidikan Kelas Kami

Kerja menanggalkan backdrop bermula

kalo dah gila bergambar , atas tangga pun boleh he he

Kerja-kerja mencabut back drop diteruskan


Khamis, 29 Oktober 2009

Seminar kali ini merupakan projek terbesar kelas aku sepanjang belajar di IPIK ni, malahan aku bertugas sebagai floor manager, berat tanggung jawab tu sebenarnya. Walaupun pelbagai masalah dihadapi pada peringkat persiapan sebelum berlangsungnya seminar, namun berkat kesabaran, kerjasama, komitmen serta sikap tidak putus asa kawan-kawan sekelas aku, syukur al-hamdulillah projek ni berjalan lancar. Seminar kali ini diadakan di Dewan Toh Puan Norashikin, Darul Puteri disebabkan dewan IPIK masih belum siap renovationnya. Penceramah jemputan terdiri daripada wakil dari Institut Intergriti Malaysia dan Bahagian Pendidikan Guru, KPM. Jumlah pelajar yang hadir adalah melebihi daripada 300 orang pelajar, berlangsung daripada pukul 7.30 pagi hingga 1.30 tengahari. So far aku mendapat komen yang positif daripada lecturer. Kejayaan ini adalah hasil kerjasama kawan-kawan kelas aku. Kawan-kawan sekelas, terima kasih ku ucapkan atas segala bantuan dan komitmen yang diberikan....

0 comments: