Tuesday, October 27, 2009

Interview Pengesahan Jawatan SPP

Abang Wan di depan bilik yang agak mengerikan , bilik temuduga Q


Anas di depan bilik temu duga P, bilik bertuah ni

Kak Is, Anas, Harizun dan Ng Pei San

Rahmat dan Naza

Aku dan Rahmat

Abang Wan dan Anas yang nampak sudah ready untuk diinterview

Naza dan Aku sedang bertanya dengan cikgu ni yang dah lepas interview
Isnin 26 Oktober 2009

Hari yang dinanti-nanti tiba juga akhirnya. Macam-macam perasaan dalam hati ini, hanya tuan empunya diri saja yang tahu. Interview diadakan di SPA Putrajaya , aras 6, blok C7. Syukur aku dapat jawab semua soalan yang dikemukakan.... aku dah berusaha yang terbaik... Aku hanya tawakal saja.... Lega rasanya dah lepas interview ini, aku sekarang hanya mampu berdoa agar semua kawan lulus interview ni, InsyaAllah. Dah lepas satu perkara, hari khamis pulak ada projek besar menanti. Tunggu saja post aku yang seterusnya.

2 comments:

Unknown said...

bergaya sungguh kalau tak lulus aku tak tau la.... aku tengok naza bukan bertanya tapi jual minyak...

LEMAN said...

ya la, aku dh pakai habis smart dah,, InsyaAllah lulus, doa2kan lah. Naza.... no komen, nanti ada insan terluka