Tuesday, September 29, 2009

Kursus Intergriti untuk student KPLI







Sewaktu lecturer aku untuk subjek Ilmu Pendidikan, Puan Halimah mengumumkan kelas aku kena kendalikan kursus Intergriti untuk student KPLI ambilan 2009, perasaan risau timbul jugak pada mulanya... yalah bukan senang nak kendalikan kursus untuk 400 orang pelajar yang kebanyakan lebih senior dari aku....... tambahan tangunggjawab aku bukan kecik beb, aku dilantik sebagai floor manager..... banyak aspek yang perlu aku jaga dan pastinya tanggungjawab yang dipikul tu besar la. Namun melihat respon kawan-kawan yang positif, perasaan risau hilang jugak akhirnya.... cuma kena la start buat persiapan apa yang patut semoga tak timbul masalah kemudian hari. Doakan kejayaan aku dan kawan-kawan ... InsyaAllah kami semua akan yang terbaik kali ni

0 comments: