Monday, September 28, 2009

1st day selepas praktikum



Aku dan anak saudara, Mohd Irfan Anaqi di rumah bujang

Anak saudara aku yang cool dan nakal ni


Rasa seronok datang ke maktab hari ini..... ye lah lama x jumpa kawan-kawan.... jadi banyak la cerita yang aku dengar..... kebanyakan pasal praktikum di sekolah masing-masing.... dan dengar la gosip-gosip student yang dapat cemerlang praktikum..... tahniah la pada yang dapat.... yang tak dapat cemerlang, jangan pula kecil hati (termasuk aku la sekali he he). Sebab cemerlang tu bukan pengukur sebenar kejayaan dalam kerjaya kita sebagai guru...... Yelah yang tak dapat cemerlang bukannya dia tak rajin kan.... tapi dah bukan rezeki dia nak dapat cemerlang.... semoga semangat untuk menjadi guru yang betul-betul ikhlas mendidik anak bangsa terus membara dalam diri masing-masing. Disebabkan hari ni terlalu leka bersembang dengan kawan-kawan yang lama tak jumpa.... lupa langsung nak ambik gambar walaupun kamera aku sentiasa ada dlm beg.... takpe lah hari lain boleh ambil gambar lagi kan... Sebagai ganti gambar yang lupa nak diambil ,aku uploadkan latest gambar aku ambik semalam...... he he

3 comments:

juera said...

best lagu kat blog ko nie.....apasal tak tapaw rendang kat aku mase open house korang malam tue...cian ke aku !!!!

LEMAN said...

dah hbs kot, aku pun x makan pun...

LEMAN said...

pasal lagu br belajar dgn explore blog org lain