Tuesday, August 25, 2009

warga kelas k1.13 (KPLI-SR ) pendidikan khas masalah pembelajaran

Gambar kelas masa lawatan kat bentong

Gambar kelas bersama tutor semasa kursus Bina Insan Guru di Morib




Warga kelas 1.13 ni terdiri daripada 6 0rang lelaki dan 12 0rang perempuan yang terdiri daripada pelbagai latar belakang pendidikan. Aku sangat bertuah mengenali korang semua yang ternyata baik dan cool semuanya. InsyaAllah ingatan aku kepada korang semua tak akan pernah luput dalam hidup aku dan aku berharap korang akan menjadi guru pendidikan khas dalam erti kata yang sebenarnya.... Peace

4 comments:

juera said...

ok la blog ko nie..ada maa lawat blog aku..mane tau ko boleh cedok2 idea kat blog aku...haha.....patu jadi follwer kat blog aku yer....kat blog aku tu, boleh tgk xtvt bestprend ko...si NAZA tu jugak!!!

Anonymous said...

ok la blog tu....ada masa lawat blog aku jugak yer...mazura81.blogspot.com

Anonymous said...

yang mane satu ko nak jadikan blog peribadi nie......yg lemanabdillah2 ke yg nie......

si NaZA tak minat pasal blog2 nie...dia minat main games jer.....

LEMAN said...

oh.. ni skdr percubaan je... nanti aku create blog peribadi aku sendiri. banyak bende nak cerita tp slow2 la aku gerak... pasal naza tu... aku faham sgt... tp mmg rugi kalo ada ilmu x dikongsi bersama2