Wednesday, November 25, 2009

Salam perpisahan


Hari ini merupakan hari terakhir untuk aku bergelar sebagai guru pelatih. Sekarang hanya menanti untuk diposting ke satu lokasi yang masih bertatus RAHSIA.... Kepada semua rakan KPLI, ampun maaf diminta atas segala kesalahan yang dilakukan sepanjang aku mengenali korang semua.... halalkan segala makan minum dan yang paling manis kenangan bersama korang merupakan salah satu pengalaman hidup yang tak mungkin aku lupakan sampai bila2...... InsyaAllah kita semua akan berjumpa lagi masa konvo tahun depan..... semoga tak terputus hubungan persahabatan yang sedia terjalin walaupun kita akan berpisah selepas ni.... Kepada sahabat2 kelas K2.13.. aku amat bertuah mengenali korang semua..... 18 orang dengan pelbagai ragam... memang aku amat bergembira mengenali korang semua tp hr ni dengan rasminya aku meletakkan jawatan sebagai ketua kelas korang..... he he. Aku harap korang di posting ke tempat yang korang minta InsyaAllah.... Akhirnya sekali jadilah guru yang benar-benar ikhlas di dunia dan diakhirat...... InsyaAllah

5 comments:

Nuyu Yusof said...

mesti sedih je kan..kenangan manis. teringat zaman skul menengah bila cikgu praktikal da nak abes..cam sayu je.huhuu

LEMAN said...

mmg sedih tp life must go on kan... jd terus maju ke hadapan .... tp kenangan ttp bersemadi dihati selamanya

siti ajar bt yaakob said...

selamat menghadapi segala cabaran dan karenah dunia pendidikan,..akak harap adik akan menjadi guru yang berwibawa bukannnya yang sambil lewa...

LEMAN said...

InsyaAllah kak... anyway tq for the comment.... saya amat menghargainya

LEMAN said...

InsyaAllah kak... anyway tq for the comment.... saya amat menghargainya